Mer spackling, röjt ur övre planet

I helgen har vi haft besök av mina föräldrar och bror. Mormor fick vara barnvakt och de andra har spacklat :) Tuvalies rum är strax klart, det ska bara slipas en gång till. 
Vi har lyckats röja ur hela gamla övre planet, det har stått massvis med flyttkartonger och grejer som vi inte får plats med där uppe, det känns jätteskönt att få det tomt där uppe. Byggföretaget ska förhoppningsvis komma och göra avväxlingarna den här veckan.
 
Tomt förråd:
Det enda som är kvar i det stora rummet är soffan, ett kylskåp och en hurts med verktyg i . 
Köket uppe är helt tomt. Så "fint" de (som bott här före oss) har gjort med väggarna här uppe...de har haft en kökssoffa vid fönstret och då behövs det väl inte några tapeter där soffan står :P
 /Malin
Spackel, Städning | |
#1 - - Anonym:

Hej!
Jag är i planeringsstadiet för att gör an liknande utbyggnation som ni gör. Det är mycket intressant att följa era framsteg. Jag undrar om jag skulle kunna komma i kontakt med er för att kunna få tips och idéer. Samt kanske några konkreta tips på bland annat bygglov och konstruktionsritningar.
Med vänlig hälsning,
David

Svar: Ja det går utmärkt! Bara att fråga på! Hur stor blir din utbyggnad? :)
villahedenberg.blogg.se

#2 - - Anonym:

utbyggnatonen ska bli ca 42 kvadratmeter i bya. i tre plan...

Jag sitter och försöker reda ut hur en tidsplanering för varje moment (är fortfarande in planeringsstadiet).

Vilka moment har ni utfört och hur länge har de delarna tagit?

Läste att ni har hållit på ett bra tag. Har ni planerat själva eller har ni haft hjälp utifrån?

mvh
David

Upp